Facebook дозволяє рекламу спиртних напоїв

1
31 травня 2011

Популярна соціальна мережа Facebook вирішила зняти обмеження на рекламу спиртних напоїв, тютюнових виробів, деякі види зброї та азартні ігри. Офіційне оголошення про це з'явилося на днях у блозі Facebook.

Таким чином, рекламодавці спиртних напоїв та інших груп товарів, зможуть розміщувати рекламні ролики та оголошення на сторінках порталу Facebook. Крім того, товари які були раніше заборонені, тепер зможуть виступати у якості призу у різних акціях. 

В офіційній заяві також зазначено, що реклама "заборонених" товарів тепер буде доступна користувачам тих країн, у яких реклама цієї продукції раніше була заборонена. Також знімається віковий ценз на її перегляд. 

За новими правилами Facebook, вся відповідальність за зміст реклами та її відповідність чинному законодавству країни, в якій вона буде демонструватися, перекладається на рекламодавців і користувачів сайту Facebook. Будь-яка рекламна акція має бути опублікована у вигляді додатку. Або представлена на сторінці додатку чи бренду.

За ствердженням власників Facebook, спрощення правил на розміщення реклами даної групи товарів є певним кроком, який зробить соціальні мережі більш прозорими, а також приверне увагу тих рекламодавців, котрі раніше не могли рекламувати свої товари через соціальні мережі.

Це не єдиний випадок, коли в соціальних мережах дозволяють рекламу спиртних напоїв. Наприклад, у мікроблозі Twitter вже є сторінка нового віскі Jack Daniels Tennessee Honey. Для того, щоб переглядати твітти, користувач повинен ввести свій вік через DM-повідомлення.

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua