В готелях найчастіше забувають засоби гігієни, підзарядки та одяг

— 17 червня 2011, 16:47

Зазвичай, більш забудькуватими вважаються літні люди, але тільки не на відпочинку. Під час подорожі, частіше залишає свої речі в готелях при виїзді саме молодь, пише Euromag.ru.

Такі результати дослідження представила компанія eResult, яка на замовлення німецького порталу бронювання готелів HRS провела відповідне опитування серед туристів. Як виявилося, майже 50% мандрівників зізналися, що регулярно забувають свої речі в номерах готелів. Але чим старше учасник дослідження, тим він менше забудькуватий, стверджують автори дослідження.

У віковій групі до 29-ти років приблизно 55% респондентів хоча б один раз забували щось зі своїх речей у готелі. А у віковій групі від 50-ти років і старше цей показник становить 51,8%.

До найбільш "забувальних" предметів належать засоби гігієни. Їх відзначили більше 28,5% опитаних, а також предмети одягу - їх забував майже кожен п'ятий респондент. Після одягу, найчастіше забувають пристрої для підзарядки мобільних телефонів (17,3%)

Мабуть, найбільше гості готелів пильнують за медикаментами та особистими документами. Посвідчення особи або закордонні паспорти забувалися лише у 1,5%, а лікарські препарати - у 3,5% респондентів.

РЕКЛАМА:

Експерти також порівняли подорожуючих у приватних та бізнес-справах. Приблизно 35% опитаних, які зупинялися в готелі під час відрядження заявили, що жодного разу нічого не забували в номерах.

Цікаво, що більшість жінок, порівняно з чоловіками, частіше залишали в номерах гель для душу, косметику або інші засоби гігієни, але краще стежили за спыдньою білизною і гаманцем. За статистикою, ці речі частіше забуваються чоловіками.

А ось що стосується віку забудькуватих туристів, то, дві третини туристів, які щось забувають в номерах - це люди від 35 років і старше.

Також туристи забувають в номерах купальники, які залишаються сушитися на балконі, коштовності в сейфах і стільникові телефони з документами.

За словами експертів, якщо турист хоче повернути забуту річ, то він може звернутися як до туроператора, який організовував тур, так і безпосередньо в готель. "Якщо звертаються до нас, то ми зв'язуємося або з готелем, або з приймаючою компанією. У Європі в 90% люди порядні, тому всі залишені речі, як правило, повертаються", - запевнив Геннадій Косарєв.

Доставка забутих предметів господареві відбувається різними шляхами - їх можуть передати з наступною групою туристів, в цьому випадку забудькуватому мандрівникові доведеться самому зустрічати "кур'єра" в аеропорту після прильоту. Або речі може привезти представник туркомпанії. Якщо ж щось потрібне дуже терміново - готель може відправити забуті речі і поштою, але, ясно, за рахунок клієнта.

Реклама:

Головне сьогодні