Провідників на потяги розподілятиме комп’ютер

— 22 червня 2011, 14:11

З 1 липня українську залізницю чекають революційні зміни.

Як повідомляє газета Сегодня, віднині тут запрацює автоматизована система відбору провідників. Тобто, тепер формувати склад поїзних бригад буде не людина, а комп'ютер, що дозволить виключити можливість влаштовувати на престижні поїзда "своїх" людей.

За словами гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Козака, у більшості провідників, які роками не могли потрапити на, так звані, "престижні маршрути", з'явиться, нарешті, шанс попрацювати на будь-якому рейсі, у тому числі міжнародному", - зазначив він.

За системою, що працювала раніше, за кожним потягом була закріплена бригада, яка їздила на ньому роками. У залізничному відомстві переконані: це призвело до процвітання корупції. "Не секрет, що всі поїзди діляться на престижні і інші. Престижними вважаються, перш за все, міжнародні потяги - там у бригад вищі зарплати. Крім того, робота на такому маршруті - це можливість возити контрабанду. Щоб потрапити в поїзну бригаду на "жирний" напрям, потрібно заплатити хабар. Суми сягали 1500 тисячі доларів", - розповіла провідниця Ольга.

Це підтверджують і її колеги. Так, наприклад, дозвіл на оформлення віз провідникам вагонів, що курсують Європою, видавався тільки після хабара в $ 500-2000 (4 000 - 15 000 гривень) залежно від маршруту.

РЕКЛАМА:

Діяти нова система буде просто: раз у квартал комісія, що складається з керівництва залізниці, збирається в кімнаті, де на комп'ютері встановлено ​​програму відбору провідників. До неї внесено дані про декілька тисяч провідників та начальників поїздів, що працюють на тій чи іншій залізній дорозі. Вони обирають потяг, натискають кнопку і все. Бригада сформована. Вдруге натиснути кнопку не вийде - програма покаже напис, що це можна зробити тільки за три місяці.

Нововведенням задоволені не всі. В основному, претензії стосуються того, що розбиватимуться поїзні бригади. Провідники кажуть, що випадковим людям буде важко працювати разом.

Утім, є і такі, хто радіє реформі. "Я 10 років працював у потязі на Львів. І навіть мріяти не міг, що потраплю у міжнародний склад. І раптом дізнаюсь, що наступні три місяці їздитиму до Берліну. Я радів, як дитина", - каже провідник Іван.

В Укрзалізниці пообіцяли всі побажання врахувати.

Реклама:

Головне сьогодні