Топ-10 найсмішніших рекламних роликів
Американське профільне видання AdWeek склало рейтинг найсмішнішої реклами за всю історію індустрії. У список видання потрапило 20 відеороликів, від 80-х років до сьогодні. Автори добірки пишуть: "Так, ми не врахували більше 17 мільйонів інших оголошень, серед яких скоріше за все є і ваші улюблені".
Тобто, до списку, наприклад, не увійшли, ролики європейських рекламщиків, багато з яких у США, та й в усьому світі, включаючи саму Європу, з різних міркувань потрапляють під заборону.
10 позицію - Рекламна кампанія Apple "Нафаршировані".
Ролик був побудований навколо архетипного дуету, де актор Джастінг Лонг - це МАС, а Джон Ходгман - незграбний РС. Автори ролика намагалися показати незручність наповненого програмним забезпеченням РС у порівнянні із МАС-ом.
9 місце - Рекламна кампанія готелів Holiday Inn.
Джеррі Ламберт знявся у ролі одного із бізнес-хлопців, який імітує пісню горбатого кита у своєму "занадто комфортабельному" готельному номері. Його колега, що заходить до готельного номеру, починає повторювати за ним.
8 місце - Рекламна кампанія цукерок Starburst.
У цьому ролику Джек Лад грає смішне та цікаве чортеня, яке любить цукерки Starburst із ягідно-кремовим смаком.
7 місце - Рекламна кампанія Skittles
На ролику показано, як співробітник компанії, шукаючи шоколадні цукерки Skittles повертається до офісу у трохи "пом'ятому" вигляді.
6 місце - Рекламна кампанія - пиво Yellow Brick Road
Рекламна кампанія належить DDB Chicago. Спочатку ця реклама набула популярності на радіо, а згодом і на ТБ. В ній намагалися показати "неоспіваних чоловічих героїв". Так, у цьому ролику показано "Містера поганого танцюриста".
5 місце - Рекламна кампанія пива Budweiser
У ролику показано як хлопці повторюють одну й ту саму фразу "Whassup?" (Як справи?). Доки цей рекламний ролик здобував нагороди на різноманітних фестивалях, ця фраза стала дуже популярною серед американців, навіть тих, хто не пив цього пива.
4 місце - Рекламна кампанія Reebok
Американський футболіст Террі Тейт перетворює життя буденного офісу на футбольний майданчик.
3 місце - Рекламна кампанія Cadbury
У ролику показано горилу, яка "кайфує" під пісню Філа Коллінза "In the Air Tonight", а потім починає грати на барабанах. Ролик було створено у 2007 році.
2 місце - Рекламна кампанія мережі фаст-фудів Wendy's.
У промо-ролику ресторанів швидкого харчування бабусі в окулярах намагаються відшукати шматок яловичини у великому гамбургері. Відео було створено у 1984 році.
1 місце - Рекламна кампанія консервів John West Salmon
На відео показано бійку рибалки та ведмедя за свіжозловленого тунця. У результаті серії ударів, людина робить вирішальний і забирає рибину.