Авіапасажирам сплачуватимуть компенсацію у разі затримки рейсу

4
30 червня 2011

Авіакомпанії мають виплачувати пасажирам компенсації, навіть якщо їм було запропоновано такий самий рейс пізніше.

Такого висновку дійшла генеральний прокурор Європейського суду Елеанор Шарпстон, даючи експертну оцінку у справі проти французької авіакомпанії Air France, яку цитує Deutsche Welle.

Європейський суд мав дати експертну оцінку у справі двох сімей і одного чоловіка, які позивалися в іспанському суді на компанію Air France. Їхній літак майже одразу після відльоту був змушений повернутися до аеропорту через технічні проблеми. Позивачам, щоправда, на наступний день видали квитки на інший рейс. Втім, протягом доби, родини були змушені чекати у Парижі. Авікомпанія не запропонувала їм жодної допомоги.

Тепер ці люди вимагають відшкодування збитків, пов'язаних із перебуванням у Парижі, а також витрат на таксі, оскільки їх було відправлено до іншого аеропорту. Окрім цього, позивачі прагнуть отримати моральну компенсацію у розмірі 650 євро на людину.

Відповідно до висновку генерального прокурора, людина має право вимагати у судовому порядку відшкодування витрат, пов'язаних із анулюванням рейсу, якщо авіакомпанія не надала ніякої допомоги і сприяння. Причому незалежно від того, чи вимагав пасажир надати йому гроші чи допомогу безпосередньо після скасування рейса.

Більше того, не виключено, що авіакомпаніям доведеться сплачувати й моральні збитки.



powered by lun.ua