В Європі розпочинається великий розпродаж

— 1 липня 2011, 16:57

Відразу в трьох країнах Європи - Іспанії, Бельгії та Італії - стартує літній розпродаж.

Утім, європейці не обіцяють великих витрат, незважаючи на знижки в 50-75%, повідомляє Еuromag.ru.

Іспанці, наприклад, взагалі заявили, що в середньому дозволять собі витратити на шопінг тільки 50 євро, тож продавці розраховують лише на іноземних шопоголіків.

Обсяг продажів в кожній провінції Іспанії складе десь 17 млн. євро - це на 10% менше, ніж торік. Наразі Іспанія переживає сильну фінансову кризу і, подібно Португалії та Ірландії, знаходиться на межі дефолту.

Утім, на першому місці за обсягами торгівлі, як очікується, буде Мадрид, за ним - Країна Басків і Каталонія. До речі, у столиці Іспанії розпродаж триматиме аж до 21-го вересня: у Мадриді магазини мають право самі визначати, на який період влаштовувати сейл - тиждень або два місяці. У будь-якому випадку, розпродаж має завершитися до 21 вересня.

РЕКЛАМА:

В Іспанії на цінниках обов'язково повинні бути вказані дві ціни: попередня і знижена. Крім того, речі зі знижкою і без неї повинні висіти в різних відділах магазину. Також чинне законодавство передбачає дворічну гарантію на всю продукцію магазину, в тому числі куплену під час розпродажу.

Однак продавець має право не обмінювати товар і повертати гроші за річ, куплену на розпродажі.

А от у Бельгії, де сезон розпродажу також стартує з 1 липня, сейл триватиме лише місяць - до 31 липня. Але в цей період магазинам дозволено працювати в неділю.

Цього року у Бельгії в основному будуть представлені весняні колекції, оскільки літні дуже добре розпродавалися останніми тижнями.

В Італії розпродаж одночасно стартує у всіх містах країни. Він триватиме шість тижнів і завершиться 12 серпня. Цього року італійці, на відміну від іспанців, не мають наміру сильно себе обмежувати.

Згідно з прогнозами Загальної італійської торгової конфедерації (Confcommercio), кожна сім'я витратить на покупку одягу в цей час близько 274 євро.

А загальний обсяг продажів складе 4 млрд. євро, або близько 12% річного обороту галузі. Кожен італієць, таким чином, витратить близько 114 євро.

З 25 млн. сімей більше половини (15 млн.) збираються таки придбати що-небудь під час розпродажу.

Реклама:

Головне сьогодні