Створено інноваційну винну етикетку для залучення покупців
Команда іспанських дизайнерів розробила концептуально нову етикетку для вина, щоб залучити покупців до вин бренду і збільшити їх продаж.
Співробітники дизайнерської компанії Estudio Pedro González провели роботу з дослідження авангардистських пакувальних рішень початку минулого століття, і вирішили застосувати спрощений дизайн для винних етикеток.
На їхню думку така лаконічна етикетка та "чистота" дизайну повинні підняти рейтинг іспанського виробника вина Barony of Turis Coop і залучити покупців до його винної продукції.
На лицьовій етикетці вказано рік заснування компанії, а також необхідний мінімум інформації, яку зобов'язані вказувати винороби Іспанії.
Етикетка для вина виготовлена з особливого чорного паперу, на якому білими буквами вказано рік (1920), пише Upakovano.Ru. Вінчає пляшку рожева пробка. На думку фахівців пляшка вина "1920" виглядає досить привабливо и вже сподобалась покупцям.