Підйом теплохода "Булгарія" відкладають

2
18 липня 2011

Роботи з підйому теплоходу "Булгарія" наразі тривають. Судно, яке лежить на боці на 20-метровій глибині, як і раніше намагаються вирівняти - поставити на кіль. Роботи планувалося завершити до кінця неділі, але обірвався один з тросів. Він вже замінений. Постановка на кіль може зайняти кілька годин, після чого під корпус теплохода почнуть заводити "рушники" - гнучкі широкі листи металу.

Якщо всі ці процедури встигнуть завершити до закінчення світлого часу доби, то операцію з підйому почнуть у понеділок, якщо ні, то вівторок а о 5 ранку, повідомив заступник мінтранспорту Віктор Олерскій.

Офіційний представник оперативного штабу з підйому "Булгарії" Тимур Хікматов пояснив, що безпосередній підйом судна почнеться після того, як будуть задраєні його ілюмінатори, до яких не було доступу, коли воно лежало на боці. Коли теплохід витягнуть на поверхню до рівня головної палуби, з нього почнуть відкачувати воду, щоб зменшити вагу, пише ТСН з посиланням на Newsru.

Як пишуть російські ЗМІ, операція з підйому може дати відповідь на деякі до цих пір не розгадані загадки катастрофи. Дивних моментів щонайменше п'ять: потужний поштовх перед катастрофою, машинний відсік, який сильно постраждав, паливо, що вилилося у воду, вода в машинному відділенні, електрика, яка повністю відключилася.

Деякі з пасажирів, які вижили, стверджують, що затопленню передував потужний поштовх. Не виключено, що судно могло отримати пробоїну від якогось зовнішнього впливу.

Водолази, які досліджували "Булгарії", говорили, що машинний відсік виглядав, наче там стався вибух. На думку деяких фахівців, такі пошкодження міг нанести гребний гвинт, що відірвався через дряхлість судна.

Крім того, має з'ясуватися, звідки взялося пролите паливо (вижили люди, яких піднімали з води, були вимазані мазутом), як вода потрапила в машинне відділення і чому на борту відключилася вся електрика.

powered by lun.ua