Скандал з виданням Мердока похитнув позиції британського прем'єра?

2
20 липня 2011

Історія з незаконними прослуховуваннями видання News of the World обернулася скандалом з непрогнозованим результатом і численними відгалуженнями.

Він похитнув багато інститутів Великобританії й ослабив позиції прем'єра-консерватора Девіда Кемерона, пише в редакційній статті Le Monde, яку цитує Inopressa.

"Це справа вивела на світло "систему Мердока", що викликає занепокоєння з точки зору демократії, - зазначає видання. - Перш за все, мова йде про співучасть деяких представників поліції, так чи інакше корумпованих, які довгий час закривали очі на застосовування виданнями Мердока методів, а також про близькість політичних кіл з медіа-імперії, якої вони боялися. Маючи в своєму розпорядженні Times, Sunday Times, Sun, News of the Word і Sky News, Мердок мав вогневу міць, здатну створювати і губити репутації і навіть впливати на вибори".

Консерватори і лейбористи - всі намагалися підтримувати хороші відносини з Мердоком, продовжує видання. Сьогодні Девіду Кемерону дорікають, що він зайшов в цьому далі за інших. Він призначив головою прес-служби Даунінг-стріт колишнього головного редактора News of the World Енді Кулсона, дружив з Ребеккою Брукс і нібито випадково підтримав групу Мердока у її намірах придбати BSkyB, нагадує газета.

"Поряд з найбільшою в світі медіа-групою сьогодні руйнується - і цьому треба радіти - система Мердока, що допускає грубе і безпринципне втручання в бізнес і політику. Можливо, Кемерон стане її останньою жертвою", - резюмує видання.

powered by lun.ua