Китайці відмовляються від преміальних французьких вин
Неймовірно високі ціни на елітні вина Бордо врожаю 2010-го року спонукали китайських споживачів відмовлятися від них на користь менш дорогих, але так само знаменитих і прекрасних за якістю.
Як зазначає генеральний директор ASC Fine Wines Дон Сен-П'єр-мол, дорожнеча кращих французьких вин врожаю 2010-го року - це головна причина, за якою азіатські покупці припинили їх скуповувати у великих кількостях. Іншою причиною можна назвати невпевненість торгових представників, які трохи запізнилися з постачанням кращих французьких брендів на ринок Китаю.
У результаті, в першій партії вина еn primeur, яка надійшла до Китаю з Франції, було вина всього лише на третину від заявленого вінтажу. Наприклад в 2010-ому році на ринок надійшло 1000 кейсів врожаю 2009 року від Шато Марго, а цього року - лише 400 кейсів врожаю 2010 року.
Китайських споживачів стало обурювати те, що кожна нова партія вина врожаю 2010-го не тільки опинялася меншою за кількістю пляшок, але і коштувала дорожче за попередні. Саме тому вони стали цуратися вин таких господарств, як Smith-Haut-Lafitte, Figeac і Cheval Blanc, повідомляє Drinktime.
Останніми роками дорогі французькі вина стали таким собі символом престижу в Китаї. Дарувати вина Бордо на ювілеї, презентувати їх своїм діловим партнерам і використовувати на корпоративах - це все дає чудові шанси підвищити свою репутацію в ділових колах і завоювати високий авторитет.
Тому, у зв'язку з браком бордоських вин, багато китайців переключилися на менш дорогі, але такі ж якісні й імениті винні бренди.