L'Oreal заборонили рекламу з Робертс через обробку зображення
Британський комітет з рекламних стандартів (The Advertising Standards Authority; ASA) заборонив рекламу косметичної фірми L'Oreal за участю актриси Джулії Робертс та супермоделі Крісті Терлінгтон.
Напередодні, свої зауваження комітету висловила депутат парламенту, одна із засновниць "Кампанії за впевненість у своєму тілі", направленої на боротьбу із ретушованою рекламою, повідомляє Marketing Week.
Комітет погодився із зауваженнями Свінсон, що обидві реклами вводять в оману споживачів, адже зображення обох жінок були у "цифровій обробці".
Вона також додала, що і Джулія Робертс і Крісті Терлінгтон вродливі від природи і тому їх обличчя не потребують комп'ютерної обробки.
Раніше ASA випустила рекомендації щодо вживання корекції у рекламних оголошеннях.
У 2007 році комітет заборонив рекламну кампанію L'Oreal із Пенелопою Крус через використання корекції.