L'Oreal заборонили рекламу з Робертс через обробку зображення

— 27 липня 2011, 17:36

Британський комітет з рекламних стандартів (The Advertising Standards Authority; ASA) заборонив рекламу косметичної фірми L'Oreal за участю актриси Джулії Робертс та супермоделі Крісті Терлінгтон.

Напередодні, свої зауваження комітету висловила депутат парламенту, одна із засновниць "Кампанії за впевненість у своєму тілі", направленої на боротьбу із ретушованою рекламою, повідомляє Marketing Week.

Комітет погодився із зауваженнями Свінсон, що обидві реклами вводять в оману споживачів, адже зображення обох жінок були у "цифровій обробці".

Вона також додала, що і Джулія Робертс і Крісті Терлінгтон вродливі від природи і тому їх обличчя не потребують комп'ютерної обробки.

Раніше ASA випустила рекомендації щодо вживання корекції у рекламних оголошеннях.

У 2007 році комітет заборонив рекламну кампанію L'Oreal із Пенелопою Крус через використання корекції.

Реклама:

Головне сьогодні