Молодь обирає смартфони, люди середнього віку – планшети, старшого – е-книжки
Соціологічний портрет власників планшетів, електронних книг і смартфонів варіюється залежно від віку та статі, а це вимагає від маркетологів застосування цільового підходу при роботі на ринку цієї продукції.
Такого висновку дійшла американська компанія медіа-досліджень Affinity, повідомляє MediaSapiens із посиланням на Warc.сom.
"Коли справа доходить до все більшого числа мобільних пристроїв на ринку, виникають нові характеристики власників. Це передбачає, що певне покоління американців може бути перспективнішим для конкретного пристрою", - стверджують у компанії.
Згідно з соціологічним дослідженням, в ході якого було опитано більше 60000 споживачів із США, 12% дорослих американців придбали електронні книжки на зразок Kindle Amazon. Нині 54% цієї аудиторії становлять жінки і 46% чоловіки.
Тимчасом люди віком від 47 до 66 років на 19% більше зацікавленні у придбанні цього продукту, ніж інші покоління. Було підраховано, що 8,2 млн. людей цього покоління мають електронну книжку і ще 10 млн. бажають її купити протягом найближчих шести місяців. Серед тих, хто вже має такий гаджет, 92% використовують його вдома, 13% роблять це на роботі, 36% переглядають контент під час руху.
Щодо планшетів, то загальне проникнення складає 8%, але ще 22% покупців висловили бажання отримати гаджет на зразок IPad або Galaxy Tab у найближчому майбутньому. На відміну від електронних книг, цей пристрій дещо популярніший серед чоловіків (52%).
Покоління від 34 до 46 років виявило найбільше ентузіазму щодо планшетів, більше 9% вже стали власниками такого пристрою. Ще 24% від цієї групи готові приєднатися до їхнього числа, зазначається у дослідженні. Представники даного покоління з доходом більше $100 тис. на рік на 63% імовірніше стануть власниками планшетів, ніж їхні однолітки. Також стало відомо, що 56% серед 34-46-річних, які купили цей гаджет, регулярно діляться ним із іншими.
Проникнення смартфонів склало 42% за всією панеллю AMS, і ще 15% готові приєднатися до цієї когорти протягом наступних шести місяців. Чоловіки становлять 54% користувачів. Попит на продукт серед тих, кому до 33 років, виявився на 28% вищим, ніж у решти. Серед цього покоління 54% уже мають iPhone або подібний пристрій іншого виробника, ще 18% готові їх придбати. У даній віковій групі випускники вузів мають на 23% більше смартфонів, ніж їхні однолітки.
За показниками проникнення нова лінійка бездротових пристроїв поки що значно відстає від показнику ПК і ноутбуків, який становить 84% серед дорослого населення, підсумовується у дослідженні.