Молоді люди обирають ігристі вина - дослідження
Про це свідчать дані дослідження, яке тривало протягом двох років у п'яти світових країнах (Австралія, Нова Зеландія, Південна Африка, Великобританія і США), повідомляє Winebusiness.com.
Група вчених на чолі з професором Ліз Тач з Каліфорнійського Інституту Вина і доктором Стівом Чартерс, хотіли з'ясувати, в якій країні витрачають більше грошей на покупку ігристих вин і з якого приводу покоління Millennials (молоді люди, які народилися в період 1980-2000 років) воліє пити шампанські вина.
В результаті дослідження, також виявилося, що практично всі учасники опитування вважають, що ігристі вина гарно вживати на весіллях, ювілеях, по закінченні навчального процесу. Тобто це вино незмінно пов'язане з громадськими заходами та святкуванням урочистостей.
Утім, дані дослідження також засвідчили, шо ігрісті вина, все таки вважаються жіночим напоєм.
Крім того, покоління Millennials припускає, що з часом вони почнуть більше вживати ігристих вин, ніж зараз.
Зазначимо, що згідно із отриманими даними, найбільше вживають шампанське у Великобританії, тоді як в інших чотирьох країнах вважають за краще пити місцеві ігристі вина. Покоління Millennials з Австралії та Нової Зеландії готові сплачувати більшу ціну за якісні вина. Респонденти з Великобританії відповіли, що частіше купують шампанське, оскільки за якістю воно набагато перевершує ігристі вина. А ось молоді люди з Південної Африки та Америки вважають за краще купувати недорогі ігристі вина.
Таким чином, дослідниками було зроблено висновок, що проводити подібні маркетингові дослідження з метою виявлення тенденції зміни смаків споживачів, особливо молодих людей, дуже корисно для виробників алкоголю. Це корисно для розробки стратегії компанії, просуванні товарів на ринку і проведення рекламних кампаній.