Молоді люди обирають ігристі вина - дослідження

0
25 серпня 2011

Про це свідчать дані дослідження, яке тривало протягом двох років у п'яти світових країнах (Австралія, Нова Зеландія, Південна Африка, Великобританія і США), повідомляє Winebusiness.com.

Група вчених на чолі з професором Ліз Тач з Каліфорнійського Інституту Вина і доктором Стівом Чартерс, хотіли з'ясувати, в якій країні витрачають більше грошей на покупку ігристих вин і з якого приводу покоління Millennials (молоді люди, які народилися в період 1980-2000 років) воліє пити шампанські вина.

В результаті дослідження, також виявилося, що практично всі учасники опитування вважають, що ігристі вина гарно вживати на весіллях, ювілеях, по закінченні навчального процесу. Тобто це вино незмінно пов'язане з громадськими заходами та святкуванням урочистостей.

Утім, дані дослідження також засвідчили, шо ігрісті вина, все таки вважаються жіночим напоєм.

Крім того, покоління Millennials припускає, що з часом вони почнуть більше вживати ігристих вин, ніж зараз.

Зазначимо, що згідно із отриманими даними, найбільше вживають шампанське у Великобританії, тоді як в інших чотирьох країнах вважають за краще пити місцеві ігристі вина. Покоління Millennials з Австралії та Нової Зеландії готові сплачувати більшу ціну за якісні вина. Респонденти з Великобританії відповіли, що частіше купують шампанське, оскільки за якістю воно набагато перевершує ігристі вина. А ось молоді люди з Південної Африки та Америки вважають за краще купувати недорогі ігристі вина.

Таким чином, дослідниками було зроблено висновок, що проводити подібні маркетингові дослідження з метою виявлення тенденції зміни смаків споживачів, особливо молодих людей, дуже корисно для виробників алкоголю. Це корисно для розробки стратегії компанії, просуванні товарів на ринку і проведення рекламних кампаній.

powered by lun.ua