На харківському вокзалі з’явились система "Купуємо квиток без черги"
Нова електронна система не має аналогів на вокзалах інших міст, пише з посиланням на прес-службу Південної залізниці газета "Сегодня".
Один такий автомат вже встановлений в залі очікування в Північному терміналі, другий незабаром з'явиться там же в сервісному центрі, а третій - в приміщенні кас попереднього продажу на вулиці Слов'янській.
"Система в Північному терміналі була встановлена в середині серпня, зараз йдуть налагоджувальні роботи, - розповів прес-секретар ПЗ Василь Мельник. - Такі термінали стоять на вокзалах в Європі, але в Україні таке обладнання встановлено вперше ".
Електронна система буде сполучена з касами та електронними табло над ними. Пасажиру потрібно буде вибрати на сенсорному екрані одну з двох кнопок ("приміське сполучення" або "дальнє слідування") і отримати порядковий номер.
"Управляти чергою будуть електронні табло над касами, - каже Мельник. - Людині ж залишиться тільки чекати, коли на екрані засвітиться його номер. Таким чином пасажир не буде прив'язаний до кас і в разі необхідності, наприклад, зможе відійти перекусити. Крім того, нові електронні системи допоможуть зняти напругу в черзі, адже людям зовсім не обов'язково штовхатися біля каси".
Деякий час після введення в експлуатацію нових терміналів касири будуть продавати квитки всім пасажирам незалежно від того, отримали вони порядковий номер, чи ні. Однак у Південній залізниці сподіваються, що харків'яни швидко звикнуть до ноу-хау і система керування чергою запрацює на повну.
Найближчим часом такі ж електронні системи планують встановити в Сумах та Полтаві. Розробляв електронну систему для Харківського вокзалу завод "Хартрон", додає "Сегодня".