У світі зростає популяризація вина

2
30 серпня 2011

Експерти вважають, що рівень споживання вина безпосередньо залежить від економічного і соціального благополуччя самої країни. Тобто, чим комфортніше і спокійніше живеться громадянам, тим більше вони приділяють увагу до якості вживаних напоїв, і більше переходять на вживання вина, повідомляє видання Upakovano.ru.

Основна причина - зростання споживчих доходів.

За прогнозом Impact Databank, рівень бідності населення в Росії до 2012 року знизиться з 13,1% у 2010 році до 11,3%. Це теоретично означає, що ще 2% російського населення (3 млн. осіб) за цей час зможуть дозволити собі хоча б іноді вживати якісне вино.

При цьому експерти відзначають, що "збільшення споживання вина російськими громадянами буде рости малими темпами, так як воно конкурує з пивом і горілкою". Найпопулярніший напій у РФ на сьогоднішній день - це пиво. На нього припадає 70% випиваються напоїв - більше 1 млрд. декалітрів на рік.

А от у Європі протилежна ситуація. Підростаюче покоління Старого Світу зменшує кількість випитого вина. Бажаючи відокремити себе від батьків і сімейних традицій, покоління Інтернету і пепсі вважає, що вино не вписується в їх ритм життя. Крім того, багато сільхозробітників, які раніше випивали по 1-2 літри вина в день, ставши офісними працівниками не можуть собі цього дозволити. Та й правила дорожнього руху обмежують споживання вина.

В цілому фахівці відзначили, що "Споживачі стали пити менше, але краще, в цілому обираючи більш якісні марки. До того ж вино тепер - один із символів певного стилю життя, який побічно вказує на хороший смак і високий соціальний стан споживача".

powered by lun.ua