Опубліковано добірку найнезвичнішої соціальної реклами. Фото. Відео
Добірку представляє журнал "Фокус".
Так, кампанією місяця стала реклама "Врятуйте рибу", створена Revolver Media (Нідерланди). Відео для некомерційної організації Wakker Dier звертає увагу на негуманне поводження із рибою. Справа у тому, що для промислового виробництва із спійманої риби виймають тельбухи, коли вона ще жива.
Автори рекламної кампанії запросили на зйомки модель Анциллу Тілію, яку ще кілька років тому визнали найсексуальнішою вегетаріанкою року. У ролику дівчина танцює стриптиз у клубі. На певному моменті до сцени підходить рибак і, діставши ніж, починає "виймати тельбухи" із танцівниці.
Найбільш "надихаючою" стала рекламна кампанія M&C Saatchi (Нова Зеландія), направлена на поповнення рядів волонтерів та співробітників поліції. У результаті вулиці міста вкрилися графіті у стилі відомого британця Бенксі.
Малюнки, виконані художником Отісом Фріззелем, слугують ілюстрацією того, що будь-який громадянин може сприяти виконанню законів. "Ти також можеш зробити що-небудь видатне", - йдеться у слогані кампанії.
Найбільш двозначною стала рекламна кампанія McCann Erickson Belgrade (Сербія). У регіональному відділенні агентства вирішили закликати мешканців прибирати за своїми собаками. На великих постерах показані люди, які нагнулися, аби прибрати за тваринкою.
Слоган цієї кампанії такий: "Заради краси міста. Приберіть за своєю собакою".
Найбільш нешкідливою рекламною кампанією можна назвати соціальну кампанію, створену GL-HF (Росія) про небезпеку сідати за кермо у нетверезому стані. Головний герой ролику, випивши у барі кілька склянок спиртного, намагається сісти за кермо. Однак у нього нічого не виходить - автомобіль пручається як може.
Наприклад, ховає кермо, змінює місцями сидіння, перетворюється на акваріум і врешті-решт натякає хазяїну, що треба спочатку виспатися - відкриває багажник, де на водія чекає уже готове ліжко.
Найбільш драматичною, видання називає рекламний ролик The Bare Film Company (Великобританія). Ролик створено для того, аби звернути увагу людей на важке захворювання нейронів MND. У ньому показано, що відбувається з людиною, яка починає хворіти на MND.
Головна героїня, симпатична бізнес-леді, за півтори хвилини на очах у глядача проходить всі етапи MND - невідома сила жбурляє її об стіни і скручує і неймовірні пози. Врешті-решт молода жінка опиняється у інвалідному візку.
Найбільш парадоксальною назвали рекламну кампанію Stepping Stone (Канада) "Повії теж люди". Ініціатором виступила профспілка секс-працівників, що виступає за поважне ставлення до повій.
На рекламних фото симпатичні люди різних віків повідомляють: "Я пишаюся своєю повією, яка виховує одна двох дітей. Секс-працівники теж чиїсь діти", "На моєму весіллі моя молодша повія сказала найкумеднішу промову. Секс-працівники теж чиїсь брати", "Я задоволена, що дякуючи моїй повії, я закінчила школу. Секс-працівники теж чиїсь матері".