Facebook хоче стати приватним життям своїх користувачів

— 23 вересня 2011, 16:04

Невдовзі платформа Facebook запровадить низку нових функцій, за допомогою яких можна буде ще більше заглибитися у приватне життя користувачів, пише Deutsche Welle.

Для оновлення статусу у режимі "онлайн" на сторінці користувачів з'явиться нове вікно повідомлень. Більше десятка порталів, медіа-сервісів та відеотек співпрацюватимуть з Facebook, аби уможливити нову функцію. Серед нових партнерів - Spotify, Netflix і Wall Street Journal.

Крім того, Facebook прагне стати чимось схожим на "життєпис" - буде запроваджено новий дизайн, який дозволить більш "особисто" оформити сторінки користувачів.

Аби створити на сторінці "архів свого життя" з'явиться "часова лінійка", пересуваючи яку відвідувачі персональної сторінки зможуть передивитися важливі події або враження з життя власника сторінки.

У цьому "архіві" можуть міститися фотографії або відео, музика або текстові повідомлення. "Таким чином на сайті можна буде розказати всю історію свого життя", - заявив на презентації у рамках конференції розробників F8 у Сан-Франциско засновник мережі Марк Цукерберґ.

На практиці нововведення, яких варто очікувати протягом наступних тижнів, означають широку інтеграцію у профіль кожного користувача багатьох нових онлайн-сервісів, які надаватимуть партнери Facebook.

Для мережі, яка досі не покриває своїх гігантських витрат, подальша комерціалізація має ключове значення. Цукерберґ наголосив, що хоче, щоб користувачі проводили на сайті ще більше часу. Якщо це вдасться зробити, це означатиме зростання доходів від реклами.

Водночас Марк Цукерберґ обіцяє, що користувачі матимуть цілковитий контроль над тим, яка інформація про них буде доступною в мережі. Тим не менше, чимало скептиків у перших коментарях у блогах вже заявили про "кінець приватної сфери".

Реклама:

Головне сьогодні