Покупці переходять на споживання менш дорогих і менш знаменитих вин - експерти

— 26 вересня 2011, 16:15

Основна причина такого успіху - споживачі усе частіше відмовляються від топових вин Бордо через їхні непомірні ціни.

"Молодь не так зациклена на тому, щоб обирати вина за регіонами їх виробництва, як робить більшість цінителів старшого покоління. А оскільки ціни на топові вина Бордо дуже зросли, споживачі починають переходити на менш дорогі, але при цьому високоякісні вина Бургундії, Південної Рони та Італії. Вина з цих регіонів з кожним днем стають привабливою альтернативою винам Бордо", каже представник компанії Giles Burke-Gaffney.

За прогнозами експертів, ці вина будуть на піку популярності протягом наступних двох років. Зокрема, в Бургундії у регіоні Південна Рона є чимало виробників, які не такі знамениті, як скажімо Шатонеф дю Пап, проте вони виготовляють дуже хороші вина відмінної якості.

Реклама:

Головне сьогодні