Реклама із стриптизом на стіні стала хітом на YouTube. Відео

— 13 жовтня 2011, 15:09

Таким чином, реклама французької мінеральної води стала одним із найбільш популярних роликів за останній час, пише Lenta.ru.

Даний ролик - це відео рекламної акції. У її рамках у центрі одного із французьких міст встановили рожеві велотренажери. Коли жінки починали крутити педалі, на стіну найближчої будівлі проектувалося зображення чоловіка, що танцює. У кінці вистави, на найцікавішому місці він дістає табличку, на котрій написано, що ті, хто крутив педалі, спалили 2000 калорій. Поряд із тренажерами стояла рекламована вода.

Перший ролик у рекламній кампанії з'явився на каналі YouTube 19 вересня, але він набрав лише 75 тисяч переглядів. За тиждень компанія-виробник води випустила ще один ролик, більш повний - саме він став хітом відеохостингу.

Реклама:

Головне сьогодні