Світові автовиробники створюють машини ХХL

— 24 жовтня 2011, 16:47

Наразі вже проходить тестування нове покоління машин, де великі люди почуватимуться комфортно, пише The Telegraph.

Автогігант BMW найняв 800 добровольців із різними статурами, худорлявих та повних. Вони взяли участь у серії різноманітних тестів, сідаючи та виходячи з машини, оглядаючись через плече під час їзди заднім ходом.

"Люди стають повнішими, й ми хочемо з'ясувати, як це обмежує діапазон їхніх рухів, та як наші транспортні засоби можуть адаптуватися до мінливих потреб споживачів", - сказав представник підрозділу з ергономіки BMW Ральф Кайзер Sunday Times.

"Нам відомо, що багато людей із надлишковою вагою та ожирінням стикаються з проблемами в повсякденному житті, та в машині, починаючи з того, щоби сісти до неї та вийти", - зазначив він.

Метою нинішнього дослідження, говорить Кайзер, є розглянути такі моменти з наукової точки зору та збудувати авто, в якому почуватимуться комфортно щонайменше 95% людей.

РЕКЛАМА:

Так, аби зручно було не лише водіям, а й пасажирам із великою вагою, Mercedes планує зміцнити ручки понад дверцятами.

Porsche встановлює кермову колонку з електроприводом, яка піднімається, коли двигун вимкнено.

Honda за останні 10 років зробила свої сидіння на 5 сантиметрів ширшими, нова ж лінія авт буде оснащена кнопками для так званих "пальців-сосисок".

Ширина авто Ford Prefect 1953-го року становила 1,45 метра, а довжина подушки його сидіння – 46 сантиметрів. У його "нащадка", Ford Focus 2011-го, ці показники, відповідно, дорівнюють 1,85 метра та 58 сантиметрам.

Реклама:

Головне сьогодні