Світові автовиробники створюють машини ХХL
Наразі вже проходить тестування нове покоління машин, де великі люди почуватимуться комфортно, пише The Telegraph.
Автогігант BMW найняв 800 добровольців із різними статурами, худорлявих та повних. Вони взяли участь у серії різноманітних тестів, сідаючи та виходячи з машини, оглядаючись через плече під час їзди заднім ходом.
"Люди стають повнішими, й ми хочемо з'ясувати, як це обмежує діапазон їхніх рухів, та як наші транспортні засоби можуть адаптуватися до мінливих потреб споживачів", - сказав представник підрозділу з ергономіки BMW Ральф Кайзер Sunday Times.
"Нам відомо, що багато людей із надлишковою вагою та ожирінням стикаються з проблемами в повсякденному житті, та в машині, починаючи з того, щоби сісти до неї та вийти", - зазначив він.
Метою нинішнього дослідження, говорить Кайзер, є розглянути такі моменти з наукової точки зору та збудувати авто, в якому почуватимуться комфортно щонайменше 95% людей.
Так, аби зручно було не лише водіям, а й пасажирам із великою вагою, Mercedes планує зміцнити ручки понад дверцятами.
Porsche встановлює кермову колонку з електроприводом, яка піднімається, коли двигун вимкнено.
Honda за останні 10 років зробила свої сидіння на 5 сантиметрів ширшими, нова ж лінія авт буде оснащена кнопками для так званих "пальців-сосисок".
Ширина авто Ford Prefect 1953-го року становила 1,45 метра, а довжина подушки його сидіння – 46 сантиметрів. У його "нащадка", Ford Focus 2011-го, ці показники, відповідно, дорівнюють 1,85 метра та 58 сантиметрам.