Двi третини українцiв вiрять в удачу та везiння - опитування

— 22 листопада 2011, 10:38

Про це свiдчать данi опитування, яке провела компанiя Research&Branding Group, які цитує Інтерфакс-Україна.

Так, згiдно з результатами дослiдження, оприлюдненими в понедiлок, 61% опитаних загалом вiрять в удачу i везiння, тодi як 32% в удачу i везiння не вiрять.

Крiм того, майже половина опитаних (45%) українцiв не вважають себе везучими, тодi як протилежної точки зору дотримуються 40% жителiв країни.

У регiональному розрiзi найчастiше вважають себе везучими жителi центру (44%) i рiдше - Заходу України (36%).

На думку третини українцiв (32%), удача супроводжує їх досить рiдко або дуже рiдко, а чверть жителiв країни (25%) вважають, що удача їх супроводжує завжди або часто.

Кожен десятий українець вважає, що йому ще нiколи не щастило.

Бiльше нiж половина українцiв (52%) везiння й удачу вважають результатом збiгу обставин чи справою випадку, а 39% - вважають везiння i удачу результатом виключно власних зусиль людини. У регiональному розрiзi удачу як результат зусиль людини частiше схильнi сприймати жителi пiвденного сходу (43%), а як збiг обставин i справу випадку - жителi Заходу України (57%).

Часто дiють у розрахунку на везiння i удачу тiльки 7% мешканцiв країни, роблять це iнодi - 35%, i нiколи не роблять вчинкiв розраховуючи на удачу - 47% українцiв. У регiональному розрiзi частiше не роблять вчинкiв "на удачу" жителi Захiдної України (52%), нiж жителi центру (47%) i пiвденного сходу (45%) країни.

Близько половини українцiв (46%) нiколи не брали участi в акцiях i не купували лотерейних квиткiв, третина (31%) - брали участь, але нiколи не вигравали в лотерею, а кожен десятий (11%) отримував виграш один раз i майже така сама кiлькiсть опитаних (9%) вигравала в рiзних акцiях i лотереях кiлька разiв.

Дослiдження проводилося з 2 по 12 жовтня 2011 року. Загалом було опитано 2076 осiб. Збiр iнформацiї проводився методом особистого iнтерв'ю в 24-х областях України i АР Крим.

Середня похибка вибiрки становить приблизно 2,2%.

Реклама:

Головне сьогодні