Названо лідерів соцмереж серед українців

987
23 листопада 2011

Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку телеком-послуг GfK Ukraine.

Дослідники з’ясували, що частка користувачів соціальних мереж в Україні впродовж трьох років зросла майже вшестеро і наразі складає 17% населення старше 16 років.

Така тенденція обумовлена стрімким поширенням соціальних мереж, найпопулярнішими з яких на сьогодні є "ВКонтакте", "Одноклассники" та Facebook.

Більш активними користувачами майже всіх соціальних мереж є жінки, у віковій сегментації – молоді люди 16-25 років. Про це свідчать дані спеціального дослідження користування соціальними мережами, здійсненого GfK Ukraine у листопаді 2011 року.

Найпопулярнішою соціальною мережею в Україні є "ВКонтакте": її регулярно відвідують 67% інтернет-користувачів України. Друге місце посіла мережа "Одноклассники" з 58%. Facebook регулярно відвідують 43% інтернет-користувачів, причому ця соціальна мережа наряду з Twitter має порівняно низькі показники частоти відвідування: четверта частина зареєстрованих зовсім не користуються власними акаунтами у цих мережах.

Найактивнішими є користувачі мереж "ВКонтакте" та Google Plus: відповідно 65 і 47% зареєстрованих у цих мережах перевіряють оновлення один або декілька разів на день, натомість користувачі таких сервісів, як Livejournal, Twitter та Facebook – навіть при доволі високих показниках реєстрації у деяких з них – роблять це найрідше (відповідно 30, 28 і 25% зазначили, що перевіряють оновлення дуже рідко і майже не користуються соціальною мережею).

 

Українські інтернет-користувачі, за власними оцінками, стали витрачати на соціальні мережі суттєво більше часу. Частка тих, хто протягом останнього року збільшив час користування такими сервісами, як Facebook та "ВКонтакте", є відповідно у 2,3 і 1,9 рази більшою, ніж частка тих, хто його зменшив.

 

Лідером за цим розподілом виявилась мережа Linked-In, в якої користувачів, які збільшили час проведення у ній, у 3,5 рази більше, ніж тих, хто його зменшив. Взагалі така тенденція спостерігається щодо всіх сервісів, окрім Livejournal: частка користувачів, які стали проводити у цій мережі менше часу, у 2,5 рази більше частки тих, хто став користуватися нею більше.

Загалом 34% інтернет-користувачів зазначили, що використовують мобільний телефон або смартфон для перевірки оновлень у соціальних мережах. Серед них переважають молоді люди: 64% групи 16-25 років користуються мобільним доступом проти 25% в групі 26-35 років та 17% серед користувачів, старших від 36 років.

"Наймолодшою", судячи з середнього віку прихильників, є соціальна мережа "Вконтакте", де зареєстровано 95% інтернет-користувачів віком від 16 до 25 років проти 66% від усіх вікових груп загалом.

Респонденти групи 26-35, а також старше 36 років віддають перевагу мережі "Одноклассники" (75% і 59% відповідно). Користування Facebook з віком знижується несуттєво. Серед інших мереж – Twitter і Google Plus популярні насамперед серед молоді, "Мой мир", Livejournal і Linked-In – серед вікових груп 26-35 років і старше.

Жінки значно активніше за чоловіків використовують більшість соціальних мереж: 76% користувачів жіночої статі проти 58% чоловічої для "Вконтакте", 60% жінок проти 56% чоловіків для Facebook.

Єдиний сервіс, яким більш схильні користуватись чоловіки, є Twitter: 13% прихильників цієї мережі серед чоловіків проти 11% серед жінок. Для чоловіків більш характерно реєструватися в мережі і не користуватися власним акаунтом: якщо серед зареєстрованих у мережі "ВКонтакте" чоловіків 9% не відвідують власні сторінки, то серед жінок таких лише 1%, і подібна тенденція розповсюджується практично на всі соціальні мережі.

Опитування інтернет-користувачів проходило в листопаді 2011 року в рамках спеціального дослідження користування соціальними мережами.

Вибірка складає 444 респонденти і є репрезентативною для інтернет-користувачів України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.

Опитування проводилось на онлайн-панелі GfK Ukraine.

Українська правда. Життя

powered by lun.ua