Що спонукає людей "зафренджувати" і "розфренджувати" у Facebook
Про це свідчать дані дослідження NM Incite, що проводилося з 31 березня по 14 квітня 2011 року і охопило 1865 дорослих активних користувачів соціальних мереж, пише Watcher.com.ua.
Крім того, вияивлося, що у 82% випадків користувачі Facebook додають до друзів людей тому, що знають їх особисто. У 60% випадків – людей, із якими мають спільних друзів. У 7% випадків користувачі додають до друзів усіх підряд.
Видаляють зі списку друзів найчастіше через образливі коментарі (у 55% випадків), через те, що недостатньо знають людину (у 41% випадків). А також – коли намагаються щось продати, через депресивні коментарі, брак взаємодії, політичні коментарі тощо.
Дослідження результати дослідження ще раз підтверджують, що "офлайнові" взаємовідносини найбільшою мірою визначають "дружбу" у соціальних мережах.