Відомий тенісист вирішив зайнятися виноробством
Агассі візьме участь у міжнародній рекламнії кампанії бренду, що належить групі Pernod Ricard, яка триватиме 3 роки.
Цей партнерський союз буде полягати, перш за все, у виготовленні та розповсюдженні рекламних матеріалів, включаючи нові образи для інтернет і PR-кампаній, покликаних підвищити впізнаваність марки, повідомляє Why Why Wine.
Вже готові кілька рекламних роликів за участю відомого тенісиста, де розповідаються історії про життя Агассі на корті і поза ним - ідея істинного характеру втілюється в реальність. Ролики запустять вже наприкінці січня перед початком Відкритого чемпіонату Австралії з тенісу. Крім того, в цей же час буде проходити підготовка до рекламної активності бренду на Уїмблдоні.
Вибір на Андре Агассі впав не тільки завдяки його заслугам і легендарному статусу в тенісі, але й тому, що після відходу з великого спорту він почав активно займатися благодійною діяльністю.