Американці доручають освідчення професіоналам – планувальникам пропозицій

1
18 січня 2012

Про це пише The Daily Mail із посиланням на NY Times.

Світанок у Парижі, білі голуби, гелікоптер, музичний супровід та фотограф напоготові – до послуг замовника безліч сценаріїв.

Ретельно відрежисована пропозиція руки та серця може коштувати стільки ж, як і саме весілля.

Представниця нью-йоркської компанії Brilliant Event Planning Сара Піс каже, їй спало на думку зайнятися плануванням освідчень після того, як вона почула історію своїх друзів – про обручку, сховану в упаковці смаженої курятини.

"Я подумала, що може бути й кращий спосіб", - згадує вона.

У більшості чоловіків кепсько з уявою, коли йдеться про романтику, каже Майкл Блумберг з компанії An Exclusive Engagement зі штату Техас.

"Клієнт не просто дає нам гроші та говорить: "Дайте-но мені хорошу ідею для освідчення", - пояснює співробітниця The Heart Bandits у Лос-Анджелесі Мішель Віллямсон, пише Huffington Post.

"Ми проводимо інтерв’ю з клієнтом і ставимо йому тонну запитань про його дівчину, про те, як вони познайомились та про інші специфічні деталі їхніх стосунків", - каже вона.

Завдання професіоналів – у співпраці з замовником по-креативному розказати його історію кохання та вигадати спосіб освідчення.

"Клієнт значною мірою залучений до процесу", - говорить Вілльямсон.



powered by lun.ua