Роботодавці поступово відмовляються від резюме
На думку керівників західних фірм, ці "папірці" пишуться по шаблону і практично нічого не говорять про людину, яка претендує на ту чи іншу посаду. Інша справа його сторінки на Facebook або Twitter, пишуть Вести.ru із посиланням на Wall Street Journal, пишуть Вести.ru.
За словами представника фінансового гіганта Union Square Ventures Христини Капоччо, здобувачі вакансій при написанні резюме почали сильно перебільшувати свої уміння і здібності.
Часом доходило до смішного: людина пише, що вона має вищу освіту, і при цьому на співбесіді не може вирішити просту логічну задачу або ж робить орфографічні помилки, яких посоромився б і третьокласник. "Тому ми збираємося в майбутньому відмовитися від прийому резюме", - говорить Капоччо.
На зміну їм прийдуть, по-перше, відеопрезентації. Замість тексту про свої заслуги, претендентів на ту чи іншу вакансію просять записати невеликий відеоролик, в якому вони повинні розповісти, чому їм хочеться влаштуватися саме на цю посаду. Подивившись відео, роботодавець набагато краще зрозуміє, з ким йому, можливо, доведеться працювати пліч-о-пліч.
Крім того, на перегляд короткого ролика витрачається набагато менше часу, ніж на детальне вивчення резюме.
Керівникам важливо, побачити потенційного співробітника саме таким, яким він є насправді.
Резюме ж, на думку західних роботодавців, є лише "поліпшеною копією" здобувача. Тому співробітники відділів кадрів часто дивляться аккаунти потенційних колег в соціальних мережах та блогах. А деякі навіть спеціально просять надіслати їм посилання на сторінки у Facebook, Livejournal, Twitter, Forsqaure та інших соцмережах.