Twitter впроваджує систему "м'якого блокування" контенту

— 30 січня 2012, 14:27

Тепер вона може блокувати будь-які повідомлення користувачів для перегляду з території однієї країни, залишаючи їх доступними для користувачів з іншої, пише Сybersecurity.ru.

У середовищі користувачів, ставлення до нововведення традиційно розділилося: одні вважають, що компанія красиво вирішила проблему роботи в режимних країнах, залишившись в демократичних рамках для інших.

Інші не сприймають безпосередньо концепцію будь-яких блокувань і критикують Twitter за саму можливість заблокувати що-небудь від кого-небудь.

У Twitter кажуть, що спробували знайти золоту середину і новий інструмент дозволяє блокувати індивідуальні повідомлення або мікроблоги, а не "рубати" весь сервіс.

Незалежні аналітики впевнені, що впровадження інструменту "м'яких блокувань" - це реверанс у бік режимних країн, таких як Китай, де Twitter хотіла б зміцнити свої позиції і більше заробляти на рекламі.

РЕКЛАМА:

За словами представників компанії, в сучасному багатополярному світі Twitter, як і багатьом іншим міжнародним компаніям доводиться враховувати специфіку та особливості різних країн, а не діяти за "американською моделлю", адже вона спрацьовує не всюди.

Нова система буде керуватися безпосередньо компанією, і, якщо користувач починає публікувати матеріали, які порушують закони тієї чи іншої країни, причому явно розраховуючи, що його матеріал буде адресований споживачам у цій країні, то він отримає відповідне повідомлення.

Для аудиторії в цій країні його твіти можуть бути заблоковані, тоді як для всіх інших вони будуть доступні.

У Twitter кажуть, що система, яка вводиться, нічим принципово не відрізняється від систем моніторингу, що використовуються іншими компаніями, зокрема інтернет-пошуковиками, які блокують в ряді країн певний контент.

Спостерігачі кажуть, що схожість з політикою Google для Twitter не випадкова. Зараз головним юрисконсультом в Twitter працює Олександр Макгіліврей, який раніше обіймав аналогічну посаду в Google.

Критики нової системи кажуть, що Twitter реалізує нову систему фільтрації саме тоді, коли ця мережа отримала звання одного з головних інформаційних рупорів, що став центральним медіа під час серії арабських революцій.

Американські юристи зауважують, що нові ініціативи компанії вступають в протиріччя зі знаменитою Першою поправкою до Конституції США, на що в Twitter кажуть, що найчастіше відкритість контенту загрожує не тільки бізнесу компанії, а й життю користувачів і співробітників компанії.

За останніми даними, активно Twitter використовують близько 100 млн. осіб, хоча сумарна база користувачів проекту приблизно в два з половиною рази більше.

Реклама:

Головне сьогодні