"Укрпошта" запевняє, що не губила тисячу посилок
Про це ідеться в заяві організації, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.
"Тисячі загублених посилок", як прозвучало в згаданих сюжетах, - це серйозне звинувачення, і воно повинно ґрунтуватися на реальних фактах, а не бути результатом власних висновків журналістів з використанням неперевіреної інформації, яка абсолютно не відповідає дійсності", - ідеться у заяві.
"Працюючи з журналістами над створенням сюжету, фахівці "Укрпошти" відзначали, що втрата поштових відправлень - це поодинокі випадки, які відбуваються з різних причин, включаючи і людський фактор. Але кожен з таких випадків - предмет окремого службового розслідування, за яким встановлюється відповідальність і здійснюється компенсація втрати відправникові", - наголосили в "Укрпошті".
Водночас, відзначила прес-служба, в сюжеті "Укрпошту" звинуватили у тотальній втраті поштових відправлень.
"Нарікання громадян на неотримання посилок з-за кордону переважною більшістю зовсім не стосуються роботи "Укрпошти". Адже якщо той чи інший виліт не з'явився у пошуковику на порталі підприємства, це свідчить про те, що він ще не надійшов в Україну", - заявили поштовики.
"Укрпошта" може відповідати за терміни доставки поштових відправлень в Україні, але не може відповідати за роботу інших поштових операторів", - підкреслили у відомстві.