Виноробів Бордо змушують знижувати ціни
Винні торговці и брокери із США и Європи закликають виноробів Бордо знизити ціні на свою продукцію, тому що врожай 2011 року, на відміну від двох попередніх чудових вінтажів, показав себе не з кращого боку.
Його можна назвати гідним, однак він далекий від досконалості. Тому підприємці, які раніше погоджувалися на безхмарні ціні Бордо, зараз відмовляються платити такі ж великі гроші, як и раніше.
За словами одного з бізнесменів, вінтаж 2011-го року за якістю нагадує 2008-й, який теж не можна було назвати надзвичайним.
Наразі топові бордоські господарства повинні визначитися, для кого вони працюють: для інвесторів, або для простих споживачів. Багато негоціантів їх попереджають: якщо винороби не знизять ціні, то закупівлі "en primeur" в цьому році можуть обернутися крахом для них.
"Еn primeur" - внутрішній захід провінції Бордо. Протягом кількох днів відбуваються дегустації, оцінка, вибір і закупівля вина, яке ще не розлито у пляшки, тобто перебуває в бочках і яке ще навіть не завершило бродіння.
І ще один важливий фактор, на який виноробам Бордо варто звернути пильну увагу.
Якщо раніше азіатські споживачі переважно, купували вина вироблені виключно у цій провінції, то тепер у Піднебесній починають цікавитися іншими регіонами.
Так, наприклад, популярності набувають вина з Рони, Бургундії, Чилі, Австралії, Напи та інших винних регіонів.