Wizz Air хоче отримати рейси до Будапешту
В Державіаслужбі (ДАА) уточнили, що Wizz Air не подавав заявок у відомство. "Однак нам відомо, що перевізник веде переговори про призначення на цей маршрут", - відзначило джерело в ДАА, яке цитує Коммерсант.
Утім, спочатку авіакомпанію повинні призначити на цей маршрут угорські авіаційні влади. Претенденти подають заявки у відповідне відомство, де їх розглядають в порядку конкурсу.
Заміна класичної авіакомпанії Malev на low-cost перевізника Wizz Air може стати одним з додаткових стимулів для збільшення потоку туристів з України в Угорщину, вважає президент туркомпанії "Гамалія" Ігор Голубаха.
Утім, цей напрямок не дуже підходить для бізнес-моделі Wizz Air, вважають експерти.
За словами помічника гендиректора "АероСвіту" зі зв'язків з громадськістю Сергія Куцого, зараз на цьому рейсі авіакомпанії близько двох третин потоку - транзитні пасажири.
А low-cost перевізники орієнтовані на перельоти "з пункту в пункт", каже генеральний менеджер Amadeus (оператор системи бронювання авіаквитків) в Україну Олексій Муровцев.
Wizz Air намагається отримати призначення на вільні маршрути раніше, ніж це може зробити її найближчий конкурент в Угорщині - Ryanair, вважає експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава.
Найбільша в Європі ірландська low-cost авіакомпанія Ryanair оголосила про плани відкрити 31 новий маршрут з Будапешта в той день, коли було оголошено про банкрутство Malev.
За словами голови Ryanair Майкла О `Лірі, Wizz Air, яка наразі має збитки, не здатна конкурувати з "Ryanair ні за цінами на квитки, ні за витратами, ні за пунктуальністю".
Між іншим, поки що неясно, чи зацікавлена Ryanair в польотах з Будапешта до Києва.