Пріоритетним напоєм серед споживачів є вино - дослідження
Такими є дані дослідження фахівців відомої німецької виноробної виставки Prowein.
Саме смакові характеристики є визначальними при виборі вина, адже саме цей напій є "золотою серединою" між міцним алкоголем і слабоалкогольними напоями та пивом.
Так, китайські покупці відзначили, що вважають за краще напої з вмістом алкоголю не більше 10,5%. Така характеристика, за визначенням любителів із США і Великобританії, є показником ідеального вина.
Цікавий той факт, що в кожній країні цінуються різні властивості вина. Наприклад, у Великобританії та США 80% респондентів зазначили, що звертають увагу на сорт винограду, 67% респондентів Німеччині відзначили важливість використання органічної сировини, а в Китаї цей аспект хвилює 87% поціновувачів напою.
Крім того, улюбленим сортом у Великобританії є Мерло і Піно Гриджо, в США і Китаї - Совіньон Блан і Шардоне, а німецькі споживачі віддають перевагу улюбленому Рислінгу і традиційному червоному сорту Дюрнфельдеру.