Піст знижує попит на молоко та підвищує ціни на рибу

2
28 лютого 2012

Так, виробники заборонених протягом найближчих семи тижнів молочних продуктів, прогнозують зниження обсягів продажу на 15-20%, пише газета Дело.

"Піст впливає досить відчутно. Зниження обсягів продажів складає близько 15-20%", - говорить голова ради директорів компанії "Мілкіленд-Україна" Анатолій Юркевич.

За його словами, найбільше зниження відзначаються в сегменті цільномолочної продукції. "Обсяги знижуються протягом місяця, а потім поступово відновлюються", - говорить він.

У м'ясній галузі також очікують зниження обсягів продажів, проте поки що важко оцінити дельту скорочення.

"Рік на рік не схожий, тому складно вивести середній показник, - говорить Олександр Бакуменко, голова ради директорів асоціації" Союз птахівників України. - Але на сьогоднішній день скорочення продажів ми не фіксуємо".

При цьому він зазначив, що несприятливі погодні умови, в першу чергу сильні морози, уже негативно позначилися на роботі галузі, зокрема, знизивши виробництво яєць. Ці фактори можуть утримати ціни від зниження, незважаючи на скорочення попиту.

Традиційно в період посту дорожчають риба, гриби і овочева продукція. На думку експертів, ступінь подорожчання рибної продукції буде сильно відрізнятися в залежності від категорії цього продукту - на найбільш дешевих її видах подорожчання позначиться менше, однак складе 10%.

powered by lun.ua