Споживачі віддають перевагу винам зі складною назвою - вчені
Професор канадського Університету Брока Антонія Мантонакіс провела експеримент, в ході якого з'ясувала, що англомовні споживачі найчастіше купують вино від виробника з важко вимовною назвою, повідомляє Drinktime.
Крім того, під час сліпої дегустації більшість респондентів давали такому вину вищі оцінки за якість, і були готові платити більше за напій від виноробні зі складною назвою.
Доктор Мантонакіс пояснює, що причина цього, насправді, дуже проста: покупці вважають вино зі складною назвою як правило рідкіснішим, а отже, ціннішим. Тому важко промовлене ім'я підсилює в очах споживача цінність вина. Більше того, такі напої навіть здаються смачнішими - знову-таки завдяки своїй назві, вважає професор.
Пані Мантонакіс визнає, що висновки її дослідження можуть не повністю відображати реальну ситуацію з продажами вина. "Ми не знаємо, чи можна отримати такі ж результати в більш природних умовах", - заявила вона.