Підтримай нас, щоб ми без обмежень могли продовжувати роботу – долучайся до Клубу УП!
Підтримай роботу журналістів

Споживачі віддають перевагу винам зі складною назвою - вчені

6 березня 2012, 10:50

Професор канадського Університету Брока Антонія Мантонакіс провела експеримент, в ході якого з'ясувала, що англомовні споживачі найчастіше купують вино від виробника з важко вимовною назвою, повідомляє Drinktime.

Крім того, під час сліпої дегустації більшість респондентів давали такому вину вищі оцінки за якість, і були готові платити більше за напій від виноробні зі складною назвою.

Доктор Мантонакіс пояснює, що причина цього, насправді, дуже проста: покупці вважають вино зі складною назвою як правило рідкіснішим, а отже, ціннішим. Тому важко промовлене ім'я підсилює в очах споживача цінність вина. Більше того, такі напої навіть здаються смачнішими - знову-таки завдяки своїй назві, вважає професор.

Пані Мантонакіс визнає, що висновки її дослідження можуть не повністю відображати реальну ситуацію з продажами вина. "Ми не знаємо, чи можна отримати такі ж результати в більш природних умовах", - заявила вона.

Реклама:

Головне сьогодні

Суспільство
В Україну повернули дівчину, яка понад 10 років жила в окупації
Здоров'я
Прихована глава в еволюції: вчені виявили у сучасних людей гени ще однієї групи предків
Суспільство
На Землю повернулися астронавти NASA, які на дев'ять місяців застрягли у космосі
Суспільство
Уперше в історії очолить жінка: Наталія Шаховська перемогла на виборах ректора "Львівської політехніки"
Суспільство
У Вінниці у ветерана з підозрою на інфаркт вимагали купити ліки на 80 тисяч гривень: у МОЗ відреагували
КУЛЬТУРА
"Скандалу з мешканцями Ягідного немає, є непорозуміння". Коли з'явиться меморіал жертвам російських злочинів – пояснює архітекторка