Підтримай нас, щоб ми без обмежень могли продовжувати роботу – долучайся до Клубу УП!
Підтримай роботу журналістів

Споживачі віддають перевагу винам зі складною назвою - вчені

6 березня 2012, 10:50

Професор канадського Університету Брока Антонія Мантонакіс провела експеримент, в ході якого з'ясувала, що англомовні споживачі найчастіше купують вино від виробника з важко вимовною назвою, повідомляє Drinktime.

Крім того, під час сліпої дегустації більшість респондентів давали такому вину вищі оцінки за якість, і були готові платити більше за напій від виноробні зі складною назвою.

Доктор Мантонакіс пояснює, що причина цього, насправді, дуже проста: покупці вважають вино зі складною назвою як правило рідкіснішим, а отже, ціннішим. Тому важко промовлене ім'я підсилює в очах споживача цінність вина. Більше того, такі напої навіть здаються смачнішими - знову-таки завдяки своїй назві, вважає професор.

Пані Мантонакіс визнає, що висновки її дослідження можуть не повністю відображати реальну ситуацію з продажами вина. "Ми не знаємо, чи можна отримати такі ж результати в більш природних умовах", - заявила вона.

Реклама:

Головне сьогодні

Суспільство
У Києві померла 28-річна жінка, яку не госпіталізували попри скарги на серце: чоловік звинувачує лікарів
Суспільство
Боровся за життя 5 днів: у лікарні Києва помер 12-річний хлопчик, який виліз на електричку
Здоров'я
Заспокійливі, сердечні краплі та алкоголь: як не варто боротися з тривожністю. 13 запитань до лікаря-психіатра
Суспільство
Боксер Олександр Усик захистив дисертацію і став доктором філософії у галузі права
КУЛЬТУРА
Мінкульт надав статус критично важливих гуртам Бумбокс і Без Обмежень
Суспільство
Скандал у НАНУ: Рада молодих вчених тимчасово відсторонила очільницю через імовірний плагіат у дисертації