Помилка у проморолику до Євро була зроблена навмисне задля художнього задуму

— 19 квітня 2012, 15:50

Про це йдеться у заяві керівника ДП "Україна-Всесвіт" Нацагентства Євро-2012 Романа Кожари, надісланій "Українській правді. Життя".

"Рекламні ролики "Ми чекаємо на Євро" не є відео курсом англійської мови, це художній витвір. В роликах уявні герої створюють свою римовану футбольну фан пісню за допомогою українських та англійських слів. При цьому ритм та алітерація були досягнуті шляхом повторення артиклю", - йдеться у повідомленні Романа Кожари.

[L]Нагадаємо, у ролику "Вчителька" на запитання учнів, як буде англійською слово "футбол", викладач відповідає "a football", хоча в англійській мові артикль "а" перед видом спорту "футбол" не ставиться.

Під час озвучення слова "hotel" теж допущена помилка: вчителька робить наголос на першій частині слова, тоді як англійці – на другій.

Ролик "Вчителька" – третій з серії "Ми чекаємо на Євро". Крім нього, на Україні транслювались промо про будівельників, працівників ресторанного і готельного бізнесу.

Завершить серiю фiнальний ролик, присвячений всiм працiвникам та вболівальникам, повідомив Кожара.

Над виготовленням роликів працювала студія повного циклу "Фаст Форвард Пост Продакшн", режисер - Володимир Якименко.

Загальна сума контракту складає 6,15 млн грн.

Бюджет ротації складає 9 060 млн. грн., ролики транслюються на 24 каналах, в тому числі: Інтер, К1, Мега, Новий канал, ICTV, СТБ, ТРК Україна, Футбол, Перший національний.

Зі слів Кожари, ролики почали демонструвати українській аудиторії ще у грудні 2011 року на провідних телеканалах країни. Триватиме їхній показ аж до самого кінця чемпіонату.

"Проект "Ми чекаємо на Євро" базується на розумінні того, що є речі та події, які по-справжньому об’єднують народ України. Не залежно від роду діяльності, регіону, в якому ми живемо, мови, якою розмовляємо, політичних або релігійних уподобань, ми усі живемо в Україні та любимо її, і тому ми об’єднаємо зусилля, щоб усі гості Євро-2012 побачили, яка в нас чудова и європейська країна", йдеться у повідомленні від Романа Кожари.

"Мета відеороликів – передати дух українського народу щодо спільних зусиль в підготовці до майбутнього Євро-2012, пропагуючи тезу, що "перемога української команди – це справа рук кожного громадянина". Кожен українець повинен відчувати гордість за належність до такої події", запевняє керівник ДП "Україна-Всесвіт" Нацагентства Євро-2012.

Українська правда. Життя

Реклама:

Головне сьогодні