Виробники вина починають використовувати "рукавні" етикетки

— 7 травня 2012, 12:15

Виробник медового та фруктового вина - компанія Cornish Mead Company стала однією з перших, яка почала використовувати усадочні рукавні етикетки на винних пляшках, повідомляє Upakovano.ru.

Керівництво компанії звернулося до дизайнерського агентства CCL Decorative Sleeves з проханням створити рукавні етикетки в рамках проекту по редизайну упаковки до 50-річного ювілею бренду.

За задумом дизайнерів новий дизайн винної тари приверне до бренду нових споживачів, але і значно знизить витрати компанії на придбання нових полегшених пляшок і нових рукавних етикеток.

Рукавна етикетка виготовлена з високоусадкового ПЕТ-матеріалу товщиною 50 мікрон, на який наноситься флексографія в 6-8 кольорах. На поверхню етикетки наноситься матовий лак для закріплення друку.

Сподобається чи ні споживачам нова винна тара і рукавні етикетки – покаже час. А поки що справжні цінителі вина і колекціонери вважають за краще купувати вино в традиційній винній тарі з паперовими етикетками.

Реклама:

Головне сьогодні