Ніч - не для потягів

Новий графік руху пасажирських поїздів від "Укрзалізниці" викликав критику з боку пасажирів.

Невдоволення викликано тим, що "Укрзалізниця" має намір скасувати близько 25% нічних рейсів і ввести денні, пише Комерсант-Україна.

На думку експертів, УЗ не залишила пасажирам альтернативи - багато пасажирів будуть змушені їздити на денних поїздах, оскільки квитків на нічні буде не вистачати.

З введенням нових денних швидкісних поїздів в УЗ планують з 27 травня скасувати близько 25% нічних.

Зокрема, "Укрзалізниця" скасувала два з трьох нічних потягів за маршрутом Київ-Львів, в тому числі найпопулярніший поїзд N91/92, який виїжджав з Києва о 22.15 і прибував до Львова в 6.32.

Цей потяг перебував у дорозі всього 8 годин, тоді як поїзд N359/366 їхав до Львова близько 14 годин. Фактично N91/92 залишився в розкладі, але їздити він буде по маршруту N359/366 і виходити з Києва о 15.40, а прибуватиме до Львова о 4.37.

РЕКЛАМА:

Голова профспілки Львівської залізниці Петро Дранівський зазначив, що профспілка також направила на ім'я прем'єра листа з проханням не допустити скасування поїзда N91/92.

"Решту поїздів нам не вдалося відстояти. І, наскільки мені відомо, в інших профспілок та ж ситуація. В цьому випадку УЗ не дуже злагоджено з нами працює", - зазначив він.

Як відомо, минулої п'ятниці Мінтранс опублікував експериментальний графік руху денних швидкісних поїздів Hyundai і електропоїздів подвійного струму Skoda.

В "Укрзалізниці" розраховують, що за таким графіком поїзди будуть курсувати з 27 травня по 1 вересня.

Після цього можливе корегування розкладу, а час у дорозі може бути скорочено на 15-30 хв., уточнюють в міністерстві.

Планується, що поїзд Hyundai доставлятиме пасажирів з Києва до Харкова (488 км) всього за 4 год. 25 хв. зі швидкістю понад 106 км/год (зараз - 5 ч. 40 хв.). Зі Львова до Києва (572 км) - 4 год. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год проти нинішніх 6 год. 30 хв.

З Києва до Донецька (747 км) - за 6 год 30 хв. зі швидкістю понад 112 км/год (зараз - 11 год. 30 хв.).

Як розповіло джерело газети в "Укрзалізниці", прийнято попереднє рішення, що за маршрутом Київ-Львів ходитимуть три пари поїздів.

Вартість проїзду у вагоні II класу за маршрутом Київ-Харків буде становити від 222 грн

З Києва вони будуть відправлятися о 6.36, 13.21 і 18.20, а зі Львова - о 7.26, 12.19 і 18.56.

З Києва до Харкова поїзди будуть ходити три рази на день: о 6.17, 13.13 і 18.14. Назад до Києва поїзди відправлятимуться о 7.29, 12.26 і 18.45.

За маршрутом Київ-Донецьк планується також три парних поїзди, але поки відомий розклад руху тільки двох: о 7.07 і 15.56 з Києва і о 6.00 і 15.19 з Донецька. Такий розклад буде діяти вже під час Євро-2012, уточнюють в УЗ.

Вартість проїзду у вагоні II класу за маршрутом Київ-Харків буде становити від 222 грн, у вагоні I класу - від 379 грн.

Зазначимо, що відміна львівського потягу викликала негативну реакцію серед інтернет-користувачів. На негативні коментарі у блогосфері відповів і Микола Азаров. На офіційні сторінці у Facebook він написав, що виступає проти відміни нічних потягів, після введення денних експресів.

Так, він зазначив, що дасть доручення Укрзалізниці не допустити відміни існуючого потягу №91/92.

Крім того, за даними ЗМІ, рух швидкісних потягів Hyundai, що мали б розвивати швидкість 160 км на годину, обмежитися швидкістю 100 км на годину.

Швидкісний потяг Нyundaі

"Коли їде потяг із кривої у криву....так дороги ще за царя-батюшки, за цісаря зроблені так, ніхто ж не думав, що за 100 років буде така швидкість. Тому аби перекласти цю колію - один кілометр колії тільки за грати - 1,5 млн. доларів, а ще є земляні роботи, а ще контактні проводи, є ще зв'язок, повірте мені - у швидкісному русі саме вагони складають 20% вартості, все інше - інфраструктура", - цитує Маряна П’єцух у своєму ЖЖ співрозмовника з УЗ.

Зазначимо також, що раніше в соціальній мережі Вконтакте з'явилася група, члени якої активно виступали проти відміни поїздів із Маріуполя. На їхню думку, таке рішення позбавляє мешканців місця ж/д сполучення.

Фото yuzhnoukrainsk.net, Википедия

Реклама:

Головне сьогодні