Виробники почали випускати більше вина для жінок
Подібна статистика змусила виноробні взятися за роботу і запропонувати ринку те, що, на їхню думку, може сподобатися цільовій аудиторії, вік якої приблизно 21-34 років, повідомляє whywhywine.
У хід пішли "жіночі" атрибути: довгі ноги, розкішне волосся, витончені фігури, емоційна розбещеність та ін. На світ з'явилися "Кокетливий рожевий Мускат", "Яскравий Піно Гріджо", "Свіжий Шардоне", "Сяючий Рислінг", "Вино для схуднення".
Також, з'явилися зовсім оригінальні бренди: "Середня сестра", "Мама, яка взяла тайм-аут", та ін.
На думку експертів з консалтингової фірми Stonebridge Research є велика різниця між споживачами чоловіками та жінками.
"На фокус-групах жінки кажуть, що купують вино в якості супроводу до їжі, щоб розслабитися, випити з друзями і отримати задоволення. Чоловіки ж стверджують, що вони п'ють вино "заради здоров'я", але після зізнаються, що насправді купують вино для того, щоб справити враження на своїх друзів".
Які б химерні назви не з'являлися на етикетках, американські маркетологи сходяться на думці, що жінкам подобаються легкі свіжі фруктові вина без зайвих танінів. При цьому, сортовий склад для них менш важливий, ніж колір вина. Червоне вино у жінок не в фаворі - "сильно фарбує зуби", а ось біле і рожеве - те, що потрібно.