Американці з'ясували як корок впливає на вибір вина

— 21 червня 2012, 15:44

Говорячи про значення винного корка, 92% опитаних зазначили, що основна його функція полягає в захисті вмісту пляшки. При цьому половина опитаних колись мали труднощі пов'язані з витяганням коркової пробки або її кришіння безпосередньо в пляшці.

"Дослідження показало, що більшість покупців помічають корок лише тоді, коли він стає причиною якої-небудь проблеми. В основному майже ніхто зі споживачів не розбирається в технічних характеристиках корку та його ролі в захисті вина, тоді як дизайн винної етикетки чинить дуже великий вплив на рішення про купівлю", - повідомив представник компанії, що проводила дослідження.

95% опитаних повідомили, що куплять або можуть купити вино зі штучною пробкою у найближчі три місяці. 87% постійних покупців вина сказали, що продовжили б купувати своє улюблене вино в разі його переходу на штучну пробку, яка б легко діставалась з пляшки.

Онлайн-опитування проводилося на початку 2012-го року. В ньому взяло участь близько 600 американців, що купують вино як мінімум один раз в тиждень і витрачають близько 7-20 доларів за пляшку.

Реклама:

Головне сьогодні