Іноземні ЗМІ знайшли ще один привід наїхати на Україну через расизм

— 26 червня 2012, 13:25

Слоган, вигаданий рекламною агенцією TABASCO для турагенства MULTIPASS, звучить як "Побач Азію очима азіатів", причому написано його таким шрифтом, що читач має "розтягти" очі, щоб його розгледіти.

Поряд додається колаж із фото людей європейської зовнішності, які роблять собі "азіатські" очі.

Про це повідомляє The Daily Mail.

Як пише британське видання, відколи творіння українців потрапило до інтернету, тисячі користувачів висловили своє ставлення до подібної реклами.

"Невже не знайшлося НІКОГО, хто б сказав, "Може, це невдала ідея?" Наскільки. Страшенно. Образливо", - написав відвідувач сайту adsoftheworld із ніком MSS.

ВІДЕО ДНЯ

"Неймовірно, що нікому і в голову не спало, що це може бути ніби, розумієте, по-расистськи", - написав блоггер 'Angry Asian Man.

Водночас знайшлися й шанувальники креативу, які зрозуміли жарт та не побачили наміру когось образити.

На думку ж видання, українську рекламу можна порівняти з невдалою витівкою іспанської олімпійської баскетбольної збірної. Тоді спортсмени також сфотографувалися з "розтягнутими" очима.

Невдала витівка іспанської олімпійської баскетбольної збірної, про яку

Як пояснили під час презентації представники рекламної агенції, метою їхнього витвору було підвищити популярність туристичного агентства, зокрема азіатських напрямків, включаючи ексклюзивні етнічні тури.

Іде ж полягала в тому, щоб "дати людям відчути Азію так, як це роблять азіати".

У Компанії MULTIPASS "Українській правді. Життя" відмовились прокоментувати інцидент і порадили звернутися до кріейтора – компанії TABASCO. Автори реклами пообіцяли дати відповіді найближчим часом.

Реклама:

Головне сьогодні