Бі-бі-сі запустила революційну технологію в медіа
Це експеримент у сфері перцептивних медіа – медіа, які адаптуються під глядача чи слухача на основі наявної інформації про нього, пише Watcher.com.ua.
Для такого адаптування перцептивні медіа не потребують взаємодії з аудиторією, вони мають підлаштовуватись автоматично. Наприклад, музичний супровід може мінятися залежно від уподобань користувача.
Якщо юзер дивиться якусь гру вперше, йому будуть пояснювати правила та різні нюанси. Якщо він досвічений вболівальник – можуть показати якісь додаткові моменти "за лаштунками" абощо.
Передбачається, що телевізор має розпізнавати хто його дивиться і підлаштовувати контент під нього автоматично. Якщо телевізор дивитиметься група людей – він має співставити їхні інтереси та смаки і знайти найкращий компроміс для них.
Аудіо-вистава "Breaking Out" адаптується під слухача (змінюється звук) залежно від дати, погоди, поточних новин, а також соціальних мереж, до яких слухач залогований.