У Мумбаї з'явилися будівлі-флешки. Фото

— 24 липня 2012, 11:00

Про це повідомляє Lenta.ru із посиланням на сайт I Believe In Adv. На гігантському роз'ємі був розміщений напис "64 GB" і логотип рекламованих флешок.

Рекламну кампанію здійснило агентство Publicis. За повідомленням агенції, його завданням було виділити флешки BrandSTIK серед найбільш популярних в Індії марок Transcend і SanDisk і показати, що BrandSTIK відрізняється від них більшою ємністю.

Як розповідають представники агенції, після проходження рекламної кампанії порівняно новому бренду вдалося підняти свої продажі.
Будинки й вуличні споруди нерідко перетворюють в рекламні та арт-об'єкти в рамках різних кампаній.

Наприклад, виробник сантехніки Groche оформив вуличний фонтан у Франкфурті-на-Майні у вигляді душа, а мережа кав'ярень Caribou Coffee в Міннеаполісі зробила з автобусної зупинки гігантський тостер, який насправді обігрівав відвідувачів.

Реклама:

Головне сьогодні