Apple готується представити новий iPhone 12 вересня

10
31 липня 2012

Про це повідомляє агентство Bloomberg, яке цитуж Інтерфакс.

Нова модель iPhone буде мати екран з більшою діагоналлю, при цьому корпус пристрою буде тонший, ніж у нинішньої версії - iPhone 4S, крім того, гаджет, як очікується, зможе працювати в мережах четвертого покоління, які в даний час активно розгортаються по всьому світу.

Останній раз Apple змінював дизайн свого смартфона, найпопулярнішого у світі, в 2010 році, коли у продажу з'явився iPhone 4. iPhone 4S, представлений рік потому, відрізнявся від попередника тільки начинкою.

Реклама:

Очікування виходу новинки від Apple вже викликало спад продажів на пристрої нинішніх версій, через що за підсумками другого кварталу компанія зафіксувала прибуток і виручку менше ніж очікувалося.

У минулому кварталі 46% виручки Apple припали на частку iPhone.

Apple відчайдушно чинить опір наступу південнокорейської Samsung, якої в минулому кварталі вдалося отримати максимальний за всю свою історію прибуток і встановити світовий рекорд продажів смартфонів. 

Компанія вивела на ринок 505 млн. пристроїв.

Частка світового ринку смартфонів, яку займав Samsung минулого кварталу, склала 34,6% проти 17,8%, що належать Apple, який продав у квітні-червні 26 млн. iPhone. 

Роком раніше компанії займали частки в 18,3% і 18,4% відповідно.

Реклама:

З моменту випуску першого iPhone Apple в 2007 році компанія випускала по одному оновленню свого смартфона на рік, всі пристрої одного покоління мали однаковий дизайн і відрізнялися, як правило, лише об'ємом вбудованої пам'яті.

Samsung пішов іншим шляхом: він пропонував користувачам на вибір цілі лінійки смартфонів, які відрізнялися як набором функцій, так і за технічними характеристиками, включаючи розміри екрану і розмір пам'яті. Цінова політика Samsung також була більш гнучкою.

Вперше чутки про підготовку нового пристрою від Apple з'явилися ще в травні, тоді стало відомо, що засновник компанії Стів Джобс, який помер у жовтні 2011 року, перед смертю активно працював над оновленою версією iPhone. 

Тоді ж джерела повідомляли, що новий iPhone, швидше за все, буде оснащений екраном більшого розміру, ніж 3,5-дюймовий.

В середині липня видання MarketWatch з посиланням на поінформовані джерела повідомило, що в такій моделі iPhone від Apple, найімовірніше, будуть використовуватися технології, які дозволять зробити екран смартфона тонше.

Японські виробники рідкокристалічних дисплеїв, такі як Sharp Corp., Japan Display Inc. і LG Display Co. в даний час намагаються налагодити масове виробництво жк-дисплеїв для наступного iPhone, використовуючи так звану "in-cell" технологію.

Цю інформацію побічно підтверджує той факт, що, згідно звітності Apple, минулого кварталу компанія збільшила відрахування постачальникам комплектуючих на 1,5 млрд. доларів США.

Технологія "in-cell" інтегрує сенсори безпосередньо в жк-дисплей (LCD), позбавляючи виробників від необхідності створювати окремий сенсорний шар для екрану. 
Відсутність сенсорного шару, товщина якого, зазвичай, становить половину міліметра, не тільки робить екран у цілому тонше, але і покращує якість виведеної на нього картинки.

Для Apple нова технологія спростить процедуру роботи з постачальниками і допоможе скоротити витрати, оскільки компанії більше не буде потрібно купувати сенсорні і жк-панелі у різних виробників. 

Технологічні досягнення Sharp, Japan Display і LG Display є дуже важливими для конкурентних переваг Apple, оскільки дисплеї Samsung створюються на основі технології органічних світлодіодів (OLED), яка є однією з унікальних рис смартфонів Galaxy. 

OLED-дисплеї, основну масу яких на ринок поставляє корейська компанія, не вимагають підсвічування, а тому тонше аналогічних LCD-панелей. 

Флагманський смартфон Samsung - Galaxy S III, який обладнаний OLED-екраном діагоналлю 4,8 дюйма, має меншу товщину, ніж остання модель iPhone. Між тим, виробляти "in-cell" дисплеї, мабуть, набагато складніше, ніж звичайні LCD.

За підсумками торгів в понеділок акції Apple подорожчали на 1,7% - до 595,03 доларів США. Капіталізація компанії становить $ 548,5 млрд. доларів. За цим показником Apple є світовим лідером.



Реклама: