Створювати сім’ю економніше, ніж бути холостяком

22
15 серпня 2012

Сьогодні є економічний сенс в тому, щоб переконати суспільство жити на самоті. Спостерігається нова тенденція - піднесення самотньої людини як еталонного споживача. І тут ми маємо парадокс: те, що раніше вважалося радикальним - залишатися без пари, тепер може стати реакційним, - пише The Guardian.

Одинаки споживають на 38% більше продуктів, на 42% більше пакувального матеріалу, на 55% більше електрики і на 61% більше газу на людину, ніж сім'ї з чотирьох осіб, йдеться в дослідженні, проведеному Цзяньго Лю з Мічиганського університету.

Розлучення також є зростаючим ринком: одна сім'я, що розпалася, означає, що тепер треба купувати два будинки, два автомобілі, дві пральних машини, два телевізора.

Корпорації усвідомили, що тепер є два нових русла економічного зростання: потурання самотності та розлученням.

Це помітно в рекламі - цільовою аудиторією для таких продуктів як бургери і відпустка стають одинаки, особливо - самотні жінки. Реклама протиставляє спільне життя і стосунки процесу самопізнання на самоті.

Видання радить бути радикальним - завести сім'ю, вимагати зобов'язань від партнера і роботодавця, відмовившись від чарівності ринку одноразових одинаків.

powered by lun.ua