В Україні впроваджують європейські правила

У суботу 8 вересня 2012 року в Києві на пр. Бажана, 8 відкрився перший гіпермаркет торгової мережі NOVUS, площею 10 000 квадратних метрів, що продемонстрував всім європейські стандарти торгівлі.

Україна йде до Європи не тільки на словах. На головній події літа Євро-2012 європейці побачили, що Україна – прекрасна та самодостатня країна, а українці несуть європейські цінності. Цивілізована інфраструктура продовжує розвиватися і після Євро. Доказ чому – відкриття гіпермаркету NOVUS, що впроваджує європейські стандарти.

В Києві на пр. Бажана, 8 відкрився гіпермаркет торгової мережі NOVUS
Надзвичайний і повноважний посол Литовської Республіки в Україні Петрас Вайтекурас на відкритті магазину

Надзвичайний і повноважний посол Литовської Республіки в Україні Петрас Вайтекурас: "Я радий, що литовські інвестиції успішно знаходять реалізацію в Україні й приносять користь людям обох держав. Розширюючи економічні відносини між нашими країнами, в Україну приходять європейські стандарти бізнесу. Таким чином ми сприяємо руху України до Європейської інтеграції".

Генеральний директор ТОВ "Новус Україна" Ігор Ланда

Генеральний директор ТОВ "Новус Україна" Ігор Ланда: "Наш перший в Україні гіпермаркет демонструє головну ідею NOVUS – ми інвестуємо в покупця. В його здоров’я, в його комфорт, в економію його часу та задоволення від відвідування магазину. Ми ламаємо поширений стереотип про те, що якщо в магазині чисто та гарно, значить там дорого. Наші магазини гарні, комфортні, оснащені високотехнологічним обладнанням, потужним кондиціюванням, великим паркінгом та пропонують багато категорій товарів. Цим ми виділяємося. На цьому будується наш бренд. Ми бачимо, що український споживач готовий це оцінити".

Головна європейська цінність – людина. Правила європейської торгівлі говорять: "В першу чергу – покупець".

Що говорить про це NOVUS?

ТУРБОТА ПРО ЗДОРОВ’Я: Високотехнологічне інноваційне обладнання, жорстка система контролю якості вхідної сировини і товарів, що дозволяють пропонувати нашому покупцю тільки свіжі продукти. Що для покупця означає головне – здоров’я.

КОМФОРТ: Розташування дозволяє добратися з будь-якої точки міста за 20-30 хвилин; хороша дорога, зручні заїзди-виїзди, як з проспекту Бажана, так і з дач Осокорки та житлового масиву; велика зона для паркування. Чистий, світлий магазин. Логічно розташовані товари і чітко організований простір. Професійне обслуговування – швидко і приємно.

АСОРТИМЕНТ: Більш як 40 000 найменувань товарів у 200 категоріях. 10 категорій власного виробництва, виготовленого на дорогому професійному обладнанні з добірної сировини у відкритих для огляду цехах: м'ясо, риба, хліб, солодощі, копченості, гарячі страви, салати і закуски, бочкове пиво, фреші. Майже 100 категорій не продуктових товарів: побутова техніка, одяг, косметика, книги та фільми, товари для будинку та інше. Кілька категорій здорових товарів: фермерські молочні продукти та сири, домашня курятина, органічні продукти. Ціни на всі товари моніторяться в спеціальній системі.

АТМОСФЕРА: Великий простір, в якому легко дихається. Затишне кафе нагадує маленький європейський ресторан. Хороше кондиціонування. Атмосферний дизайнерський інтер’єр. Так і хочеться уявити собі за стінами Європу, а себе – вибагливим європейським покупцем.

Реклама:

Головне сьогодні