Війна смартфонів: Samsung розкритикував iPhone 5 у своїй рекламі, фанати Apple мстяться. Фото
Так, компанія обіграла тему "геніїв", якими називають консультантів магазинів Apple. У рекламі Galaxy S3 йдеться, що "не потрібно бути генієм" (It doesn't take a genius), аби помітити різницю між смартфонами, пише Digital Trends.
Далі Samsung наводить перелік технічних характеристик обох ґаджетів, звісно, вказуючи перевагу своєї продукції. Так, у таблиці порівняння не згадується FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes.
Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.
Як нагадує Лента.Ру, це не перше залучення продукції Apple в рекламу Samsung. Так, південнокорейський виробник рекламував свої ноутбуки під слоганом "Легше, ніж повітря", недвозначно натякаючи на комп'ютери MacAir.
Водночас, у мережі вже з’явились пародії на цю рекламу від прихильників Apple. На одній з них є заклик "Не погоджуйтесь на дешевий пластик", інші ж наводять повний перелік технічних характеристик iPhone5 і роблять висновок на користь "яблучного" телефону.
Як додає CNET, Samsung також обіграла тему презентації 12 вересня нового iPhone. Так, у рекламі, опублікованій у New York Times, зазначалось наступне: "12 вересня було відкрито наступну нову важливу річ. Але наступна нова важлива річ вже тут". Далі був напис - Galaxy S3.
Фото skydrive.live.com |
Фото macworld.com.au