Війна смартфонів: Samsung розкритикував iPhone 5 у своїй рекламі, фанати Apple мстяться. Фото

10
17 вересня 2012
"Не потрібно бути генієм" (It doesn't take a genius), аби помітити різницю між смартфонами
"Не погоджуйтесь на дешевий пластик", пишуть фанати Apple і наводять свій список технічних характеристик

Так, компанія обіграла тему "геніїв", якими називають консультантів магазинів Apple. У рекламі Galaxy S3 йдеться, що "не потрібно бути генієм" (It doesn't take a genius), аби помітити різницю між смартфонами, пише Digital Trends.

Далі Samsung наводить перелік технічних характеристик обох ґаджетів, звісно, вказуючи перевагу своєї продукції. Так, у таблиці порівняння не згадується FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes.

Крім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущена вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 зовсім нова.

Як нагадує Лента.Ру, це не перше залучення продукції Apple в рекламу Samsung. Так, південнокорейський виробник рекламував свої ноутбуки під слоганом "Легше, ніж повітря", недвозначно натякаючи на комп'ютери MacAir.

Водночас, у мережі вже з’явились пародії на цю рекламу від прихильників Apple. На одній з них є заклик "Не погоджуйтесь на дешевий пластик", інші ж наводять повний перелік технічних характеристик iPhone5 і роблять висновок на користь "яблучного" телефону.

Як додає CNET, Samsung також обіграла тему презентації 12 вересня нового iPhone. Так, у рекламі, опублікованій у New York Times, зазначалось наступне: "12 вересня було відкрито наступну нову важливу річ. Але наступна нова важлива річ вже тут". Далі був напис  - Galaxy S3.

Фото skydrive.live.com 

Фото macworld.com.au

powered by lun.ua