У Facebook збираються персональні дані користувачів для рекламодавців

— 24 вересня 2012, 17:55

Відстежує цю інформацію не сама Facebook, а компанія Datalogix, з якою співпрацює компанія Марка Цукерберга, повдіомляє Інтерфакс з посиланням на Financial Times.

Компанія Datalogix придбала дані про 70 млн американських домогосподарств, значною мірою отримані через картки лояльності клієнтів і подібні програми, у більш ніж 1 тис. рітейлерів, включаючи бакалійні магазини та аптеки.

Шляхом зіставлення адреси електронної пошти або іншої ідентифікуючої інформації, пов'язаної з картами, з адресами електронної пошти або іншою інформацією з профілю в Facebook, Datalogix може відстежувати, чи купують користувачі соцмережі продукти після перегляду про них реклами в Facebook.

Електронні адреси та інша ідентифікуюча інформація збирається на умовах анонімності по тим групам людей, які бачили рекламу, і по тим, які її не бачили. Datalogix складає звіт для Facebook і рекламодавців, який вказує на те, який підхід і яке демографічне таргетування найкращим чином сприяють продажам специфічних продуктів поза інтернетом.

Facebook заявляє, що платить Datalogix за зіставлення даних. Як повідомив FT представник Facebook Бред Смоллвуд, співпраця з 45 компаніями показала, що в 70% випадків на кожен $1, заплачений соцмережі рекламодавцем, припадає $3, отриманих за рахунок збільшення продажів.

РЕКЛАМА:

Багато рекламодавців наразі продовжують оцінювати такий підхід для просування своїх продуктів.

Водночас, захисники персональних даних виступають проти використання подібної практики, оскільки всі користувачі соцмережі автоматично включаються у дослідження Datalogix і не можуть від нього відмовитися безпосередньо. Для цього їм необхідно зайти на сайт Datalogix, скориставшись посиланням, яка розміщена в розділі допомоги в Facebook.

Глава Центру цифрової демократії Джефф Честер підкреслив, що дана практика не забезпечує належний контроль за персональними даними користувачів з боку Facebook, а також прозорість у питанні, яким чином ці дані використовуються.

"Ми не вважаємо, що дані користувачів, отримані як з інтернету, так і за його межами, можна використовувати без їхньої згоди", - заявив Честер.

Реклама:

Головне сьогодні